21 Mayıs 2014 Çarşamba

FİL MEZARLIĞI

Twitter dünyasına adım atalı neredeyse bir yıl oluyor Bilmiyorum neden yıllarca uzak durmuştum. 140 karakterle bir şey anlatmanın ya da anlamanın zorluğuydu beni durduran, kim bilir... Hâlâ çok sıkı bir takipçi sayılmasam da twitter yoluyla yeni bilgilere, kitaplara, yazarlara, köşe yazılarına, etkinlik duyurularına, kültür sanat haberlerine ulaşmak benim için artık bir vazgeçilmez. O yüzden en azından iki günde bir girmeyi ve ne var ne yok diye bakmayı ihmal etmiyorum.
Twitter'dan bu hafta neler öğrendim?
1.Kış Uykusu filmi konusunda okuduklarımla gerçekten çok meraklandım.
2.Ercan Kesal'ın Evvel Zaman kitabının çıktığını duydum. Aklımın bir köşesine kitabı not ettim.
3.Fil Mezarlığı'nın Cannes Film Festivali'nde Kısa Film Köşesinde gösterildiğini öğrendim.
http://www.cut-online.com/2014/05/12/fil-mezarligi-cannes-yolcusu/


Fil Mezarlığı Yekta Kopan'ın Kediler Güzel Uyanır isimli öykü kitabından benim de çok sevdiğim bir hikâye... Dört beş kez okuduğumu hatırlıyorum.  Belki bu vesile ile Kediler Güzel Uyanır'ı bir kez daha okur. Okuma notlarımı, ilerleyen günlerde paylaşırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder