3 Ocak 2015 Cumartesi

ANNEYE MEKTUP


Deniz Gürbüz sana bir hediye yaptı. Bunu aç ve hemen oku. Bunu hemen oku ve istediğin gibi yolla. Sen de bana yolla. Ben de sana yollıycam. Sonra benim yolladığım resme bak. Sana bir hediye yollıycam ama bu hediye çok değişik olacak. Sadece yazı ve resim olmayacak. Çok değişik bir hediye olacak. Sen çok beğeniceksin. Sonra sana her gün mektup yollıycam. Beş altın yıldız vericem sana her gün. Kutlamaya gelirsen, kutlamada sana bir altın yıldız, iki altın yıldız, üç altın yıldız, dört altın yıldız, beş altın yıldız vericem. Sana hediyeni usulca saklıycam. Kimseye de vermiycem. Sana özel hediyemi vericem. Çok seveceksin. Okuycaksın, okuycaksın bitmiycek. Sana çok hediye yapıcam. Görüşücez. Seni çok özliycem. Seni çok seviyorum. Bunu hemen oku. İstediğimi yap. Sen onu özenle sakla. Sana gerçek mektup yaptım.
DENİZ GÜRBÜZ
02/01/2015
ÇANAKKALE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder