21 Haziran 2016 Salı

VE EŞİ(*)


                                 
“Tanıştığımıza memnun oldum,” diyor.  

Her karşılaşmamızda yeniden tanışıyor, her defasında memnun oluyorlar. Her biri, kocamın eski arkadaşları…

Hayatımızda her şey eski zaten, kocama ait. Onun eski eşyaları, eski arkadaşları ve her zaman bizi yolda bırakan eski arabası. Buna bile söylenmiyorum.

Elini sıkıyorum kibarca. Nasıl olduğunu soruyorum, oğlunu, hasta annesini ve diğer şeyleri…

“Ah canım, biz karşılaşmıştık değil mi? Nasıl da hatırlıyorsun. Dikkat et şekerim, fil hafızası var karında,” diyerek içeri sesleniyor.

Gülüşüyoruz.   
...                                                                                                                           


Yeşil Gazete'nin hafta sonu ekinde Mehmet Fırat Pürselim'in seçtikleriyle yayımlanan FotoÖykü bölümüne Ve Eşi isimli öykümle konuk oldum.
Fotoğraflar Çağlar'dan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder