28 Ağustos 2024 Çarşamba

10 Güzel Şey

3 haftada 4 kg vermeyi başardım! Kışa kadar bu beslenme biçimini sürdürmeyi hedefliyorum. 

Her gün yürümeyi de rutine bağlıyorum. Yaşasın "walk at home" videoları.

Sani'nin yaraları korktuğum kadar kötü değil. Yara bakımına devam. 

Kuruyan çamaşırları katladım. Çekmecelere kaldırdım. Yatağımı da topladım. Yemeğim de hazır. Akşam kirli nevresimleri, çamaşırları tıkıştırıp bulaşık makinesini boşaltacağım. Üç birim iş eksik. 

Yaptırmayı planladığım sağlık kontrollerim konusunda bir arkadaşımdan çok samimi destek teklifi aldım. 

Yakında İstanbul'a gideceğim. Hem eğitim, hem sosyalleşme imkânı. 

Cuma günü Kurtalan Express geliyor. Arkadaşlarımla konsere gideceğiz. 

On güzel şey yerine on düzgün gitmeyen şey listesi yazacak olsam bir çırpıda bitireceğimin farkındayım. Her bir madde arasında duraksıyorum. Zihnim, dikkatim iyi yerine kötüyü bulma konusunda nasıl da maharetli. Bunu fark edip dikkatimi, ilgimi daha iyiye, olumluya çevirmeye niyet ediyorum. 

Evde okunmayı bekleyen yığınla kitap var. Özellikle de mindfulness, şefkat, Budizm ile ilgili. 

Cem Şen eğitimlerine Kalp Yolu Hazırlık eğitimi ile devam edeceğim. 

2 yorum:

  1. Selam Tuba ne güzel kilo vermişsin. Bu sene ben veremedim. Ama almadım da. Vermek içinde belki çaba sarfetmedim. Yüzme dışında yürüyüşleri yapmadım. Tabii az yeme yeme rutinini değiştirme. Hayatın güzelliklerine odaklanmak gerek. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korumak da yeterince iyi. İyiye, güzele odaklanmak da pratik gerektiriyor. Uğraşıyorum :) Güzelliklerle, sevgiyle kalın siz de.

      Sil