1 Haziran 2014 Pazar

DÖNGÜ(*)


Parktaydık. Oynuyordu. Kaydı. Sallandı. Üşüdü. Acıktı. Yürüdük. Oturduk. Pizzacıdaydık. Aradı. Baktım. “Babam...” Korktum. 112'yi aradım. Kızım... Yanımdaydı. Aradım. Gittik. Açtı. Bıraktım. Ağladı. Kalamadım. Koştum. Sordum. Yoktu. Çıktım. Baktım. Durdu. İndi. Koştular. Aldılar. Kusuyordu. Sildim. Baktı. Öptüm. Döndüm. Ağladım. Korktum. Oturduk. Soğuktu. Çay içtik. Kızım yoktu. Aradım. Oynuyordu. Sormuyordu. Rahatladım. Başladı. Solda. Parmak ucunda... Yattı. Kaldı.

Gittim. Aldım. Sarıldım. Öptüm. Sordu. Anlattım. Sordum. Anlattı. Masal anlattım. Uyuduk. Uyandık. Kaldı. Gittim. Çalıştım. Aradım. Sordum. Sol tarafı, vicdanlı tarafı, artık yoktu. 1 Mayıs'tı. Oturdum. Ağladım. Düşündüm. Okudum. Çalıştım. Gittim. Baktım. Tuttum. Güç yoktu. Yıkıldım. Yıkılamazdım. Ayağa kalktım. Koştum. Durmadım.

Soğuktu. Çıkacaktı. Durduk. Ambulansın yanında... Baktı. Ağırdı. Taşımadı. Adam bulduk. Para aldı. Taşıdı. Artık yatağındaydı. Tanımadı. Korktu. Ağladı. Anlattık. İnanmadı. Korktu. Sordu. Anlattık. Ağladık. Yorgundu. Uyudu. Uyuduk. Kalktık. Acıktı. Doydu. Döndürdük. Yorulduk. Aradık. Bulamadık. Baktık. Yattık. Kalktık. “İt!” İtti. “Kalçanı sık!” Sıktı. Yoruldu. Acıdı. Bağırdı. Çalıştı. “Soluk al!” Aldı. Tuttu. Bıraktı. Yoruldu. Uyudu. Uyandı.

Çocuktu. Ufacıktı. Oynadı. Baktı. Sondaya, idrar torbasına... Kızdı. Sıkıldı. Ağladı. Çocuktu. Giyindi. Çıktık. Gittik. Oynadık. Güldü. Sarıldım. Öptüm. Güldü. Güldüm. Güldük. Düştü. Kanadı. Ağladı. Çaldı. Çıkardım. Baktım. Ağladım.

(*) Bu yazı 31 Mayıs 2014 tarihinde altzine'de altatölye'de (içinde "e" harfi geçmeyen bir metin) yayımlandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder