29 Mayıs 2023 Pazartesi

Mayıs biterken

 

Bu ay nasıl başladı, ilerledi, zaman nerelere savruldu bilmem. En çok iş güçle geçti bu ay. Ofisimde küçük tadilatlar yaptırdım. Mekân genişledi, ferahladı birden. Renk ve mobilya seçimi mühimmiş. Eski hali tamamen bey kişisinin zevkiydi. O daha büyük yere geçmeye karar verince imrendim ve yenilendim. Hiç de fena olmadı. Mobilya değiştirmek tatile gitmek gibi bir şey, kötüsü pek olmuyor. 

Görüşmeyeli radyo programına çıktım bir de. Daha önce duyurduğum gibi 17 Nisan'da olmadı program. Seçim arifesinde aday tanıtımı gibi bir son dakika değişikliğiyle ayın 30'una ertelendi. Canlı yayına çıkmak benim için heyecan vericiydi elbette. Soluğum kesilir sandım ama kazasız belasız atlattım çok şükür. Sevgili Esme Aras, öyle bir tanıttı ki beni, koltuklarım kabardı. Dinleyici olsam kimmiş bu yazar diye düşünür, peşine düşerdim muhtemelen. Umarım dinleyiciler arasından da böyle düşünenler çıkar ve buluşuruz. Yazmanın en büyük keyfi yeni bir okurla buluşma, ondan hoş bir seda duyma ânı ne de olsa. Programın arşivine rastlayamadım ama dinlemek isterseniz bana ulaşın. Ses kaydını sizinle seve seve paylaşırım. 

Deprem bölgesine gönüllü yazıldığımdan bahsetmiştim. Bölgede kamu hizmetleri başladığı için proje sonlandı. Gitme fırsatım olmadı. Kısmet değilmiş. 

İki seçim atlattık görüşmeyeli. Pek umut varmış gibi durmuyordu. Sonuç kesinleşince televizyonu kapattım. Kızımla baş başaydık evde. Boşver, dedim. Hadi git banyo yap, sütlü kahve içelim. Tamam dedi, oyun oynarsak olur. Epeydir tavla oynamamıştık. Çıkışta üç oyun, dört sıfır galibiyetle turnuvayı bitirdim. Yüzü asıldı biraz ama iyi tavlacıyımdır. Yapacak bir şey yok. 

İki seçimin gerginliği, gelemeyen bahar, tam ısınırken yeniden dönen hava...  Eni konu yorgunluk çöktü üstüme. Buradaki uzun sessizliğim ondan olsa gerek. Uzun uzun esnemek gerinmek bir hamakta sallanmak ve aylaklık yapmak istiyorum. Neredesin yaz! Bugün eni konu yoruldum henüz mesaimi bitirmeye bir saat var. Küçük bir boşluk yakaladım. Kim bilir hangi gün yazdığım şu üstteki paragrafların ardına dizdim bu cümleleri ve yayımladım. Uzun bir aradan sonra bir merhaba demenin zamanı gelmişti çünkü. 

                                                                                  

6 yorum:

  1. Seçimi tavladan mı çıkarttın :)) Ya ben çocuklarımla satranç tavla falan oynamaktan kaçıyorum mümkünse çünkü hep bile bile yeniliyorum :)))) Yanlış bir ebeveynlik tabii ama ben de böyleyim (geliyor 3 kardeş kafası). Ama bari 3-1 yeneydin be kuzu :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçükken ile bile yenildiğimi anlarsa kızıyordu. Yıllardır yetişkinle oynar gibi oynuyorum :) 4-0 planlamamıştım. Zar atamadı :))

      Sil
  2. Merhaba, ses verdiğine sevindim :)

    Ve tabii ki dinlemek isterim, hem de çok :)

    YanıtlaSil