15 Ekim 2021 Cuma

Hem büyüklere hem küçüklere...

 Servet Duygu Ceritoğlu sosyal medya hesabında "Pelin ve Küçük Dostu Karamel"e yer vermiş. 

Tuğba Gürbüz'ün kaleminden Haziran 2021'de yayımlanan "Pelin ve Küçük Dostu Karamel" hem küçüklere hem de büyüklere.

Çok akıcı, eğlendirici, öğretici, çocuklara ve büyüklere göre bir kitap gerçekten. 

Her sayfasını yüzümde gülümsemeyle okudum. Pelin'in düşüncelerine bayıldım. Hatta sesli güldüğüm yerler oldu. 

Çocuklar ve aileleri için yaratıcılık konusunda fikirler veriyor. Çok kolay okunuyor. Yalnız çok çabuk bitiyor. 

Kahramanımız Pelin'in yaşamında hiçbir elektronik eşyanın söz konusu olmaması, atasözleri ve deyimlerin tam yerinde öğretici bir şekilde kullanılması şahane. Kendi kendine oyunlar yaratması, ne kadar istemese de günlüğüne yazması ve sonraki hisleri muhteşemdi. 

Ve Kar Küresi... Nasıl da güzel bir yaklaşım (derslerimde kullanabilir miyim). Günümüz Mindfulness çalışmasının sadelikle anlatımını anımsattı bana ve çocuklara nasıl anlatılabileceğini. 

Pelin'in kendini, düşüncelerini, ihtiyaçlarını ifade etmesinin Pelin için kolaylaştırıcı olduğunu anlatması, çok kalbime dokundu. 

Pelin'in maceralarının detaylarını vermiyorum ve kesinlikle devamını bekliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder