24 Temmuz 2021 Cumartesi

Babama Veda


Ordu'da gün doğuyor. Hava kapalı ve yağmurlu... Bu saatlerde Çanakkale sessiz olur, martı sesleriyle düşüncelerin arasına motor sesleri karışmaz. Bazen dalgalar döver kordonu, bazen usulca yalar, yürürsün Truva atına kadar, Şakir'in yerine kadar. Düşünceleri peşi sıra, görüşün kısıtlı. Tarihî yarımada keser zira. Hep dar bir alana bakarsın, biliyorum, kontrol bende sanırsın. 

Ordu öyle değil. Deniz engin. Gözü her zamanki gibi yaşlı. Ve ben hazırlıksızım. Ne bir kapalı ayakkabı, ne bir gömlek, yağmurluk... Ne benim için ne de Deniz için... Bazı şeylere tam hazırlanmak asla mümkün değil galiba. Yaz yağmuruyla veda edeceğiz babama... Çok sevdiği köyüne, oğluna kavuşacak. 

2 yorum:

  1. Başın sağ olsun Tuğba. Babanın toprağı bol olsun. Aramak istedim, yeni telefonda numaranı bulamadım.

    Yazı çok güzel.

    Sevgiler,

    Burcu

    YanıtlaSil